Direktlänk till inlägg 1 november 2014

Husvagnsmys!

Av Elin - 1 november 2014 13:59

Så var vi här igen, i husvagnen i Höglekardalen. Kom fram igår vid 16 och då var det kallt ute. Idag regnar det och blåser men vi var ute en kort stund så Vera och Agnes fick röra på sig. Även vi vuxna behövde få lite luft :) har känt mig lite trött idag efter att de små ? haft en orolig natt. Vera vaknade runt 4 och var rädd för regnet som smattrade på taket. Hon sov mellan jag och sambon resten av morgonen. Halv 6 vaknade Agnes så var det full fart sen :) Saltkråkan, sen frukost ,lite målande och ritande sen var vi ute en stund sen lunch och nu ska de tas upp efter sovstunden. De får sova i vagn i förstugan, mysigt :) blir nog ute och leka lite mer i efter middag. Blir fort mörkt nu så man får passa på vara ute mitt på dagen. :) underbart att få vara här, behöver varva ner efter en tung arbets vecka med flera kollegor borta. Dock är det roligt att få utveckla miljön på fsk som pågår för fullt :) nu ska Vera och Agnes upp :) kram kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 januari 2015 14:08

Så var vi här i husvagnen då, vi kom framunder vid 17 i tisdags :) så skönt att känna lite ledigt för här kan man mest bara ta det lugnt och mysa på. Tyvärr så är vädret inte det bästa, 5-6 plusgrader och regnade dessutom i natt och idag Nyårsdagen s...

Av Elin - 26 december 2014 14:15


Nu var det ett tag sen jag skrev så blir ett långt inlägg :) Börjar berätta lite om Vera och Agnes födelsedagsfirande som började på själva 2-års dagen 26 november. De fick tårta och presenter på morgonen och sen myste vi på hemma, lite snuviga tje...

Av Elin - 9 november 2014 10:41

Efter en vecka med vab tre dagar kom helgen och jag fick åka i väg med tåg till goda vänner i Umeå. Härligt att få åka själv utan barn och karl denna gång :) är nog nyttigt för oss alla att vara ifrån varann någon gång ibland, min sambo kommer närma...

Av Elin - 25 oktober 2014 12:50

Skönt med helg! har varit en lång vecka känns det som. Jobbar ju på en förskola , en halvtid i grunden men har börjat vicka upp när det behövs. Men det är stressigt i längden att jobba så, och jobbigt gå mellan avdelningarna. I veckan har jag dock ...

Av Elin - 29 september 2014 12:23

I helgen fick vi vara på tjejernas kusins dop. så mysigt och fint det var och i samma kyrka och samma präst V och A hade :) Fika efteråt och lite lek med kusin och tremeningar. Tänk att de blev 1.10 år i fredags! Dags fundera på presenter och duknin...

Presentation


Skriver om hur det är att vänta tvillingar och om sitt liv efter födelsen av två prinsessor den 26 nov 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards