Direktlänk till inlägg 12 september 2014

Stängt på förskolan!

Av Elin - 12 september 2014 12:57

Igår och idag var det stängt på förskolan tjejerna går så de fick vara hemma. Igår delade jag och sambon på dagen så jag bytte av honom och myste med Vera å Agnes på eftermiddagen. De sov jättelänge ute i vagnen, 2,5 timme! sen blev det mellis och vi gick ut i det underbara vädret. 23 grader ute! 11 september, inte illa. Tog några foton ute när de smaskade på bären i buskarna. De springer dit direkt. :) En härlig prommis blev det också.

De sover oroligt på nätterna nu, är uppe och går lite och Vera har drömmar som skrämmer henne. ? Jobbigt både för dem och för mig. Jag och sambon hjälps åt på natten men oftast jag som går upp då jag mest börjar senare på dagen. Hoppas det blir bättre. Man blir sliten av att inte få sova ordentligt.

Idag har vi myst på med lite morgontv, sen lek och utelek. vi tog en prommis och de fick gå en bit själva, träffade fina grannar och de hoppade i vattenpölar :)
I eftermiddag så blir det packa inför resan till fjällen med husvagnen imorgon :)

Och så är det dags för val också. Ska rösta idag då vi är borta på söndag.

Ha det gott! Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 januari 2015 14:08

Så var vi här i husvagnen då, vi kom framunder vid 17 i tisdags :) så skönt att känna lite ledigt för här kan man mest bara ta det lugnt och mysa på. Tyvärr så är vädret inte det bästa, 5-6 plusgrader och regnade dessutom i natt och idag Nyårsdagen s...

Av Elin - 26 december 2014 14:15


Nu var det ett tag sen jag skrev så blir ett långt inlägg :) Börjar berätta lite om Vera och Agnes födelsedagsfirande som började på själva 2-års dagen 26 november. De fick tårta och presenter på morgonen och sen myste vi på hemma, lite snuviga tje...

Av Elin - 9 november 2014 10:41

Efter en vecka med vab tre dagar kom helgen och jag fick åka i väg med tåg till goda vänner i Umeå. Härligt att få åka själv utan barn och karl denna gång :) är nog nyttigt för oss alla att vara ifrån varann någon gång ibland, min sambo kommer närma...

Av Elin - 1 november 2014 13:59


Så var vi här igen, i husvagnen i Höglekardalen. Kom fram igår vid 16 och då var det kallt ute. Idag regnar det och blåser men vi var ute en kort stund så Vera och Agnes fick röra på sig. Även vi vuxna behövde få lite luft :) har känt mig lite trött ...

Av Elin - 25 oktober 2014 12:50

Skönt med helg! har varit en lång vecka känns det som. Jobbar ju på en förskola , en halvtid i grunden men har börjat vicka upp när det behövs. Men det är stressigt i längden att jobba så, och jobbigt gå mellan avdelningarna. I veckan har jag dock ...

Presentation


Skriver om hur det är att vänta tvillingar och om sitt liv efter födelsen av två prinsessor den 26 nov 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards