Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin - 25 oktober 2014 12:50

Skönt med helg! har varit en lång vecka känns det som. Jobbar ju på en förskola , en halvtid i grunden men har börjat vicka upp när det behövs. Men det är stressigt i längden att jobba så, och jobbigt gå mellan avdelningarna. I veckan har jag dock mest varit på den med stora barn och jobbat med en ung ganska nyanställd tjej. Vi tänker ganska lika och avdelningen behöver utvecklas i lek miljöerna. Det är roligt och ger en utmaning. Får jag lite mer tid, 75 vill jag hamna på så vill jag vara kvar. Men vi får se, måste fundera lite. Skulle ju förstås vara allra bäst med en tillsvidareanställning och få vara en del av ett arbetslag på ett annat sätt.

Vad tiden går fort! mina små ? fyller två år o m en månad! svårt att förstå , de var nyss små bebisar. dags bjuda in till kalas och köpa presenter och dukning. De har fått välja duk och servetter och har hunnit köpa lite presenter.
Vi har dragit ner på sovstunden på dagen. Nu sover Vera 1 h och Agnes 1,15. funkar rätt bra, Vera som har kunnat vakna vid halv 5 sover nu till halv kvart i 6. Agnes har haft motsatt "problem" tagit tid att somna. Hon sover gärna länge på morgonen.
Har varit på mitt första föräldramöte för ett litet tag sen, roligt att få höra hur förskolan jobbar och berätta mer om verksamheten :)

En lugn lördag idag med lite städning och mys, vi hann med en prommis före lunch då var det uppehåll nu regnar det. Imorgon är det tvillingträff i Timrå som vi nog åker iväg på. Roligt att träffa fler med tvillingar :)

Ha en trevlig helg! Kram kram :)

Presentation


Skriver om hur det är att vänta tvillingar och om sitt liv efter födelsen av två prinsessor den 26 nov 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards